gekås o lite annat kraffs

2009-04-24 - 17:05:38
toddiloo! Har jobbat som en tok i veckan så de har inte blivit mycket med bloggandet inte.
Just nu sitter jag i soffan hos mamma och pappa och trycker i mig naturgodis, solen skiner som bara den och det är sååå härligt ute! Ja och mamma var till blomsterlandet nyss och gick en promenad till mormors grav och satte lite fina liljor.
I morses var jag på sjukhuset och sen när alla andra jobbade så bestämd jag mig för att åka till gekås!
Tog en korg och skrotade runt lite där inne, handlade inte särsklit mycket, sockar till pappa, sockar till chris, fryspåsar, stora orkideé kvistar plus nåt annat kvistaktigt att sätta i en vas på golvet, en tavla och ett marockanskt tebord (marockanska tebord går ju alltid åt menar jag) haha ;)  Sen tog jag ett varv på skokanonen och köpte mig två par skor :) Ska ta lite bilder när jag kommer hem och lägga in, har kameran full med massa bilder som jag vill visa ända sen påsk kom ja på.
Efter gekås svängde jag in hos farmor och farfar på hemvägen och fikade lite, framor har satt en fälla åt en kanin som äter upp hennes trädgård, det är en bur som fäller ihop sig, så hade hon lagt in lite morötter till den. Sen när hon skulle kolla om hon hade fångat den så hade den gått in i buren och ätit upp morötterna och sen skuttat därifrån, haha! Själva grejen som skulle fälla ihop luckan hade liksom inte funkat riktigt, hihi.

I morgon ska jag se om Linda vill träffa mig sen åker jag till ängelholm på eftermiddagen.

Ne nu ska jag sluta tjata, ut i solen med er!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

ååå vad kuligt med gekås:)) hihih det var antingen en smart kanin eller en kass bur:))ringer sen innan vi ska till LISEBERG:)

2009-04-25 @ 06:58:22

Postat av: sanna

Va sött med den lilla bus kaninen!

hihi.

Hoppas allt är bar annars :)

Puss saknar dej hjärtat!

2009-04-26 @ 13:10:02
URL: http://lillasanna.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: