GLAD PÅSK!

2009-04-10 - 09:13:40
Oj då, här var det inte många rader skrivit på det senaste :) Är hos mamma o pappa i vbg och myser litegrann över påsk,
igår var det lite avslutnings fika på jobbet med påskägg som jag och anna fixat och en tårta som jag hade bakat :) jätte mumsig ni ska få se bilder senare!


jaja, hoppas alla får en gla pösk





Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Karin Yngbro

Hej

Lina

Om du fortfarande går i hundtankar är Ozzy med Z till salu.Sanna har bestämt att hon skall vänta med hund.Så om du är intresserad kan du få köpa honom till ett mycket bra pris=släktpris.Men du får skynda för Sanna o Sofie kommer att lägga ut honom på blocket.

Kram Moster

Karin

2009-04-15 @ 17:37:14

Postat av: Karin Yngbro

Hej

Lina

Om du fortfarande går i hundtankar är Ozzy med Z till salu.Sanna har bestämt att hon skall vänta med hund.Så om du är intresserad kan du få köpa honom till ett mycket bra pris=släktpris.Men du får skynda för Sanna o Sofie kommer att lägga ut honom på blocket.

Kram Moster

Karin

2009-04-15 @ 17:39:18

Postat av: sanna

blev nästan lipf¨rdig när jag läste bilden:/ Gravid= överkänslig= grâter för allt!

hahahahaha..

Puss saknar dej hjärtat!

2009-04-17 @ 14:14:34
URL: http://lillasanna.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: