grannsamverkan

2009-04-18 - 13:59:34
oj oj, nu har jag och mina kompanjoner till grannar krattat och gjort fint här på området, och jag är HELT SLUT!
Härligt när de kommer vindpustar som blåser tillbaka alla löv man krattade till där dom låg innan man började kratta. haha. suck! Rut hade bakat bullar som i fikade, hihi :)

liggeri soffan och slappar nu, altandörren är öppen så de fläktar så skönt. lyssnar på en jätte bra version av hope and glory som jag hittade på en annan blogg. Jätteskön är den.

Åh, såg ni berg flyttar in igår? Hon var i NY hos Marcus shenkenberg. Okej att de flesta tjejer tycker han är grymt het, men han verkade ju dessutom jätte ödmjuk och värsta snälla människan. Jag började nästan gråta när han sa att han inte hade någon bästa vän, för hans bästa vän hade dött ifrån honom, och han ville inte ersätta honom med någon annan, sen ville han inte prata mer om det för han började nästan gråta (jag med). Han sa att han längtade efter någon att dela livet med och skaffa familj med, så tjejer åk till NY ffs och lägg in en stöt ni som känner er manade ;)
ska se om det klippet kommer upp på youtube sen, de va så fint.

snart kommer min alldeles egna shenkenberg hem så ska vi måla köksluckor!


my love, my life <3


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: