svårt

2009-04-28 - 22:26:31
de är sjukt svårt att skriva ihop nåt bra när man bloggar aldeles för sällan. jobbigt! Dagens i-lands.. :)
har endel saker på G, sen äre jobb och resor. Har ingen energi till bloggning faktiskt. brukar va så på sommarhalvåret.
Men jag hoppas jag kommer igng lite snart igen, de är ju kul att blogga ju :)

Allt är kanon annars, härligt väder och gröna knoppar i naturen :)

kort vecka denna veckan på jobbet, valborg blir mys, sen är prio ett att spraya klart köksluckkor här hemma, och lite annat fix. Välbehövligt med långhelg för min del.

lite blandade bilder från påsken kan jag bjuda på innan jag dejtar kudden,

   

nu ger jag upp efter bilder på tre sötsaker ;) höhö.

natti


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: LInda syster

mmmmmmmmmmmmmm vilken goood tårta!!

2009-04-29 @ 05:19:01


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: