HELG

2009-04-05 - 22:35:16
nu har helgen seglat förbi och i morgon är det måndag igen. I helgen har jag pysslat massor här hemma, roligt :)
I lördags skjutsade jag älsklingen till jobbet sen åkte jag direkt till plantagen och köpte lite uteblommor och lite videung. Det blev påskliljor och mini penseer. Blev jätte sött, så roligt med lite färg nu efter den gråa vintern. Har även plockat fram våra utemöbler på framsidan :) wiii, äntigen ljusare tider! Härligt.Det var 15 grader här i lördags.
Vi har införskaffat oss en glassmaskin också så jag har gjort massor med supergod glass i helgen, och  så har jag bakat tekakor. mums. sen har vi lagat mat och fixat och donat med massa annat här hemma, roligt. vi är ett bra team jag och chris :)


nu ska ni få lite smakprov från min helg! tyvärr inte blommorna dock,dom kommer en annan dag.

 
fint med lite påskris :)

  
galet god chokladglass och vaniljglass!

     
tekakor :)


mysfrulle med mina tekakor.

natti natti.


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

FASEN VAD GOTT DET SEER UT:))KUL MED EN GLASSMASKIN, SJÄLVA KÖPTE VI EN POPCORNMASKIN FÖRRA VECKAN:)9HIHIH, saknar dig Lajno

2009-04-07 @ 05:49:07

Postat av: Linda

jaaaa för tusan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-07 @ 18:50:15

Postat av: Linda

jaaaa för tusan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-07 @ 18:50:18


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: