Måndag

2009-12-14 - 18:57:50
Tjoho! Sitter och surplar i mig lite nudlar, vilket var väldigt längesen. På gränsen till nostalgi då jag åt nudlar för jämnan förr på den gamla goda tiden ;) När jag äter nudlar tänker jag på min gamle vapendragare Jessica, hon åt (äter?) nudlar och ostmackor nästan jämt, haha :) Gott ju!


Dessa nudlarna ska det va, och inget annat!
Jag gillar den ljusgröna och den röda mest, och den lila går också bra ibland när man vill ha lite spicy :)
Mamma köpte ALLTID fel sort! Hon kom hem med den mörkgröna och den blåa/oranga/bruna jämt, hahahah! Jag tror hon frågade varje gång hon gick till affären vilken sort vi skulle ha. Endå blev det alltid fel! haha ;)

Jaja, nog om nudelsnacket, idag har jag faktiskt varit och klippt barret vilket kändes väldigt skönt! Älskar att sväva ut från frissan med uppfrächat hår :) Va lite skraj faktiskt för min bästaste frisör är mammaledig så idag provade jag på en ny, men det gick bra. (Det är ju faktiskt bara hår..)
Jag suger på att ta "egobilder" på mig själv, men jag gjorde det endå så att ni får se resultatet :) Det blev lite blandade slingor idag, och en bra bit på längden :)


hihi


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

Det var jätte fint.Skönt när man får ordning på håret. Pappi hälsar och tycker det var fint. Puss & kram från alla oss i Varberg.

2009-12-14 @ 19:19:44

Postat av: sanna

jättefint :)

2009-12-15 @ 04:51:33
URL: http://sannawright.blogg.se/

Postat av: Anonym

så fint Lina :)

2009-12-15 @ 09:25:41
URL: http://bellasita.blogg.se/

Postat av: Sofie

Nudel Jessica, hihi :) Snajsigt hâret blev Lajna!

2009-12-15 @ 11:46:57

Postat av: Linda

vad fin du är:) Haha ja mamma köpte alltid fel, ni hade alltid dom nudlarna hemma med grisen på:)hahah

2009-12-15 @ 21:15:30

Postat av: kusinus

Vad fin du blev gumman. Gud vad gott det lär med nudlar , man blir lite nostalgisk. Jag åt JÄMT nudlar på jobbet precis när jag började. hah!

2009-12-16 @ 13:33:36
URL: http://annaemmapetronella.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: