Ny design ?

2009-12-04 - 21:40:36

Ja ni ser vad julig och fin den har blivit! Ni har ju säkert sett hur den har varit i ett års tid, (hemsk), jag har tjatat och tjatat om att få en ny, och så fixar äntligen min kära fästman detta på fem minuter!
Ja, man vet ju hur det brukar vara med skomakarens barn ;) Hihi, love u anyway darling.

Jag beklagade mig nämligen idag över att jag har en pojkvän som är typ världsbäst på sådanahär saker, endå så har jag världens tråkigste bloggdesign, och nu ikväll så såg jag detta jättefina! Jag gillar världskartan på julkulorna!
Han såg väl mina glansiga och besvikna hundvalpsögon och fick lite eld i baken ;)


bild google.se

Ha en riktigt skön fredagskväll!



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

Det var jätte fint med lite färg på bloggen.

Själv mår jag inte riktigt bra,mår illa och vill kräkas,urk äckligt. Puss och Kram från Mammi och Pappi

2009-12-05 @ 11:52:14

Postat av: mammi

Det var jätte fint med lite färg på bloggen.

Själv mår jag inte riktigt bra,mår illa och vill kräkas,urk äckligt. Puss och Kram från Mammi och Pappi

2009-12-05 @ 11:53:18


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: