Onsdag

2009-12-09 - 21:00:12
Det är en regnig onsdag i december och jag har nyss kommit hem från stallet. Alltså jag undrar verkligen när regnandet ska ta slut! Varenda stall har problem med hagarna, det är lera i precis heela hagen. *suck* Hästarna står som ljus hela dagarna ungefär för dom vill inte traska runt i lervällingen som råder just nu.
Hoppas verkligen det fryser på snart och kommer lite snöflingor såhär till jul. Då skulle jag bli glad :)


Jag har inte skrivit så mycket om min lilla London tripp som jag ska åka på så jag tänkte göra det nu!
Vi kommer åka över nyår och stanna i fyra nätter där. Ska bli väldigt spännande, jag har aldrig varit där och Chris har varit där en gång när han var mindre så det blir till att utforska staden :)
Jag planerar för fullt och googlar och har mig och har planerat dagarna till punkt och pricka, haha! Nej, men ungefär så ;)
Vi ska såklart besöka oxfoord street och allt som hör till där, även camden, soho och dom dära områderna. Notting hill också kanske? Det som hinns med helt enkelt.
Sen tänkte vi försöka gå till Madame tussauds och titta på alla vaxdockorna där, sen har vi bokat teater och vi kommer se The Lion King, kul!
På nyår ska vi äta middag på en thailändsk resturang vilket ska bli spännande! Sen försöker vi nog få se en skymt av alla fyrverkerier vid London eye, restaurangen ligger nära där så det blir nog alldeles utmärkt :)
Sen ska vi bara, som sagt, utforska staden och ta det lungt, käka middagar och fika, och dricka afternoon tea såklart och äta fish and chips och "roasted duck" i china town som tydligen ska vara jätte gott ;)
Vi kommer bo på ett hotell i Kensington-området nära hyde park som har fått bra recensioner så jag ser verkligen fram emot en liten minitripp med min älskling :)
Jag ser också fram emot julhelgen då jag får träffa mina nära och kära! Ska bli såå mysigt och gott med all julmat, mums!

  


Tack och hej det var nog allt från mig!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: MAMMI

Hejsan lilla gumman ! Ja man kan undra när allt regn ska ta slut. Själv har jag bara slappat i kväll Pappi kommer snart 22.45 Se nu kom han. Blev en lång arbetsdag för han. Ja det ska bli kul till jul ,då ska vi mysa och umgås.Kram och Puss från oss

2009-12-09 @ 22:47:18

Postat av: Sofie

Jag hade inte tackat nej till att fyra nyâr i London men Thailand är väl inte fel heller :) Oxford street tog 7 timmar för mej att gâ upp & ner för (massor med affärer & sjukt mkt folk) sen var vi i Soho pâ min födelsedag, lâg massor med gaybarer & sexshoppar i varje hörn, lite ovanligt :P Haha.. När kommer ni vara i Varberg? Puss

2009-12-10 @ 12:42:49

Postat av: kusin emmis

Svar på dina kommentarer på min blogg:)



Ja , jag o andreas ska till mamma den 23 o spela bingolotto o göra knäck o kola :)

Ja , jag vet att vi alltid kommer vara nära även fast vi inte ses , det är jätte skönt. Att vi alltid kommer ha varandra :) <3

2009-12-10 @ 15:09:58
URL: http://annaemmapetronella.blogg.se/

Postat av: lina

Sofie:

Nej Thailand låter faktiskt inte helt fel om jag får säga det själv :)

Vi kommer vara där lite titt som tätt i juldagarna skulle jag tro :) kommer du hem något, eller det vet jag att du gör men när :)?

2009-12-10 @ 15:25:47

Postat av: emma kusin

Ja jag förstår att du står för julgodiset . Du är ju så duktig på det :) Pusselipuss

2009-12-10 @ 16:09:25

Postat av: storasyster

Lina vad roligt!!!!!Ni kommer få så kul, ska ni flyga eller åka båt? kramis

2009-12-10 @ 20:11:21

Postat av: Lajners

Linda:



Mm ska bli kul! Vi breder våra vingar och flyger över dit :) Jag längtar tills julafton, tämnk va roligt vi ska ha. jag tänkte baka julgodis så vi inte svälter ;)

2009-12-11 @ 08:51:09


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: