söndag.

2009-12-27 - 22:11:29
Hej hopp,

sitter på vardagsrumsgolvet och tittar på "underbara älskade" och trycker i mig lite rostisar. älsklingen ligger i soffan här bredvid och har resfeber ;)
I eftermiddags kom vi hem från allt julfirande hos familjerna, har varit jättemysiga dagar, med mycket god mat och godis med nära och kära. Tur att jag har tagit ett par promenader med vovven annars hade jag nog rullat fram av all god mat jag ätit i dagarna! hihi :)
Har fått jättefina klappar av familjen, verkligen, är sååå glad för varenda en! Speciellt glad för alla jag har fått umgås med dessa dagarna ♥



Åkte förbi jobbet på hemvägen och fixade med lite blommor, post osv.. Nu är vi hemma och tävttmaskinen går på högvarv, för I MORGON åker vi till London och firar lite nyår och sådära, så det är bara att svira om och packa ny väska och bege sig i morgon igen :D Tur att vi åker på kvällen så att vi har tid till det sista i morgon på dagen. Fast jag har redan packat klart nästan allt, så jag kommer väl bara gå omkring och vänta på att vi ska åka nånång :) Åh, vad det ska bli roligt!

 
Mina fina paket, inslagna och klara :) Till småttingarna knöt jag fast lite godis på paketen!


GOTT NYTT ÅR!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

Hoppas att ni får underbara roliga dagar i London.

Puss och Kram från oss här hemma.

2009-12-29 @ 18:11:42


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: