Söndag.

2009-12-06 - 19:34:07
Andra advent idag, och det har firats med lussebulle, pepparkaka, mjölk och två tända ljus för min och min pojkvänns del ;)
Annars har denna sköna söndagen bjudit på en lång ridtur i förmiddags, ett stycke soffläge med en michael jackson konsert på tv:n och en liten powernap där någonstans :)
Har nyss ätit lite mat också och ska kolla klart på en film nu.. men darling fick telefon, så jag passar på att uppdatera lite här.
Igår var jag på stan för julklappsshopping, och lite shopping till mig själv också, köpte bla en BH som jag inte är helt nöjd med, så står det på kvittot att det inte är något öppet köp :( tusan med! Men de står att man får byta om det är julklapp? Ska jag gå dit efter jul och säga att det var en julklapp då? Hon kommer säkert känna igen mig, jag provade typ 18 miljoner stycken och den enda som var jättebra fanns inte i min storlek! Typiskt! Men hon hade hjälpt mig så himla mycket så jag kunde inte med att inte köpa nåt så jag köpte en annan som var ganska bra, men ja, som sagt. Äh, den får väl ligga i garderoben och skräpa annars, helst inte för den kostade lite.

Slut på i-landsproblemen för ikväll, nu ska jag kolla film igen.

Ha en fin söndagskväll




Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Swwaaaaniiii

Hej hjärtat! Tror inte det hjälper om dom packar julmusten i resväskan, tror att den kommer explodera pga tryck ändringarna i flyget nämligen, kolsyra+tryck ändrinhgar= explosion... haha. Aaaa det är mycket med kungen här med, Koh Samui är kungens ö nämligen :)

Puss & Kram saknar dej!

2009-12-08 @ 04:16:04
URL: http://sannawright.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: