vad är det för dag?

2009-12-22 - 20:51:33
Ja, det kan man undra, när man är ledig vet man knappt vilken dag det är. Känns som helg hela tiden.
Idag har jag varit uppe med tuppen och varit på sjukhuset på morgonen.
Sen har jag och mamma rännt runt och gjort div ärenden på stan o sådära.

I eftermiddag har jag varvat ner med lite julbak och matlagning. Det blev att koka lite marmelad och göra Leilas rocky road och en kycklinglasagne som vi tryckt i oss förut. Nu har vi iallafall julgodis så vi klarar oss några jular framöver ;)

Lägger in några fina vinterbilder på pållen; (mobilbilder)



Go´ jul!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: MAMMI

VAD FINA BILDER PÅ HÄSTEN OCH DU ÄR SÅ FLITIG OCH MYSIG. kRAM

2009-12-23 @ 17:29:29


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: