Allåh Allåh

2009-02-02 - 04:54:36
Hoppas allt är bra med er där hemma! Här är det bara bra ! Varmt och soligt, vi solar och badar massor, vi har varit på en heldagsutflykt till River Kwae och ridit på elefanter mm. Igårkväll tog vi alla varsin thaimassage, aj! haha, men det var skönt samtidigt, lite sådär ont/skönt :D Vi har varit mycket på nattmarknaden också och shoppat endel, roligt:) Ovh billigt är det ! Köpte ett par söta ballerina för 25 skr.

Kommer med en dag för dag blogg senare, men de blir nog inte förens jag kommer hem, men detta är en liten del av vad vi har för oss iallafall.

ska se om jag kan bjuda på en bild eller två!

Snart åker vi ju hem, buuuuuuhu :( Tiden går så himla fort! Men vi har ju verkligen haft det helt amazing så jag är helnöjd! :)
Förresten måste berätta om en sak jag är så himla glad över, igår efter vi käkat middag så gick jag ochkollade på två yngre människor som satt och målade tavlor, gick och kolladei deras lilla galleri, och dom målade så himla fint! fastnade för nästan allhopa, men det var några stycken som jag tyckte var så vackra att jag nästan dog! Och vi köpte en av dom, åååh jag är så glad för den ! Det är en avlång tavla målad med oljemålning så ser man två ögonon mellan en såndära burka eller va det heter. Äsch, jag ska visa bild senare istället. Men den är så fiiiiiiiiiiiiin!

  
bild1: pappa på bron över floden kwai
bild2: jag vid kyrkogården
bild3: mamma o pappa rider på elefant

nu ska jag gå ner till poolen o bada!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

hahahah mamma på en elefant jag döööör:))hahahahah hoppas ni har det asabra, puss och kram

2009-02-02 @ 05:50:15

Postat av: Patric

Kevin undra varför farmor har kaninöron :D

2009-02-05 @ 10:09:08
URL: http://patricsomfan.blogspot.com


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: