Hallå!

2009-02-22 - 16:52:34
Sega sköna söndagen är här! Har en riktigt slapp och skön dag idag. Igår var det kalas för chris brors fru! Hela tjocka familjen var samlad, vi åt super god mat  och tårta och hade de trevligt :) lilla trion (vovvarna) fick man massa pussar av och satte man sig på golvet så kom dom alla tre kutandes och skulle sitta i knät, myspys:)
Så, här har vi haft fullt hus också i med kalaset, men dem åkte hemåt i förmiddags.
Idag har jag frostat av frysen och slängt en hel ge-kås kasse med gammal skit (en påse frysta grönsaker som gick ut 2001) vi bodde inte ens här 2001, hahaha, måste ha åkt med från huset när vi flyttade. Nu är det skit fint iallafall! Och allt ligger på sin plats och inte huller om buller längre. Ordning och reda ska det va!

Nu ska jag ta på mig snökängorna och pulsa till affären var det tänkt, spagetti och köttfärssås står på menyn ikväll.



smakprov från dagen :)


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: