Home sweet home

2009-02-06 - 18:33:18
Nu är vi hemma, eller vi kom hem i morse vid 10 tiden. Flygresan gick bra, vi åkte genom natten så jag sov större delen av tiden. lite mysigt och skönt endå, samtidigt lite jobbigt att sitta upp vissa stunder. Vaknade till en gång av att det blixtrade för fullt under oss i molnen, läskigt, hihi.
Känns som att det var hundra år sedan jag var hemma. Dagen har varit helt snurrig, vet knappt vad det är för dag eller vad klockan är :) Har packat upp allt och håller på att tvätta och sådär, skönt att ha det klart iallafall!
Gud vad jag längtar tillbaka vissa stunder, till mitt älskade thailand och hyatt regency, världens bästa hotell. Tomt och tyst utan mamma och pappa också. Men samtidigt känns det bra att vara hemma igen, lite brunbrända och frächa;)  hade jag varit där hela tiden så hade jag inte uppskattat det så som man gör av att vara där ett litet tag. Är så glad över denna resan, den har varit helt underbar :) Nu är det bara att drömma och planera nästa resa, det ska börjas i tid ;)

Vi blev så sugna på spagetti och köttfärssås så det har jag lagat till oss som vi nyss mumsat i oss, gott med lite svenne mat, mums:)

Nehe, ska skriva klart min lilla resedagbok och fixa med lite bilder att lägga ut i bloggen i helgen.

Ha en skönt fredagskväll, sawadee kaa!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

välkommen hem:)))

2009-02-07 @ 20:39:54

Postat av: sanna

Hjärtat! Tror du att du kan komma ner till vbg när jag & Marcus är där? Tänkte att vi tjejer skulle kolla ut brudtärneklänningar ât er dâ nämligen :) Puss & Kram, saknar dej som attans!

2009-02-08 @ 15:27:16
URL: http://lillasanna.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: