måndagkväll med pyamas i soffan

2009-02-16 - 22:12:41
Måndag, är lika med seeeeg. visst?

har inget särskilt att berätta om, jag sitter i soffan med pyjamas och håret i en boll mitt på huvudet. Har lagat matlådor tills imorgon, duktigt. Fiskpinnar och bottenskrapet av tre olika sorters pasta. För att få lite matlagningsinspiration såhär i februaris mörker så har jag kollat goda och enkla recept i min receptpärm att laga i veckan, det blir bla fisksoppa med räkor och nån lins gryta med abourgine. smarrigt!

Chris sitter på golvet och skrivar ihop en byrå från MIO, han är så händig min karl ;) Han kan nästan allt.

I morgon är det en stor dag! JAG SKA KLIPPA OCH SLINGA MIG! weeey! utväxten är bredare än någonsin och det ska bli så underbart att bli snygg igen! Åh vad jag längtar. Bli ompysslad, läsa skvaller och dricka te ur deras stora gröna koppar :) Dock är jag lite skraj för den lilla sura chihuahuan som dom har är som inte tyckte om mig sist. gulp. Tur att det är en liten skit och inte en stor vovve. Dock är det inte okej varesig det är en stor eller liten hund att göra sådär.
Jaja! Nog om det nu, de gör inget, det kittlas lite när den hugger bara ;)

Hoppas ni är lyckliga och glada där ute! Jag är!
puss


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

kul att prova nya recept, jag sitter här och är jättesugen på palt:)) låter festligt med en ettrig liten hund...:)

2009-02-17 @ 08:56:48

Postat av: sanna

hihihi, jag màste med fixa min utväxt! ser liksom ut som jag har pannband pà mej när jag sätter upp hâret! hahaha..

Saknar dej masor hjärtat! Puss

2009-02-17 @ 11:30:11
URL: http://lillasanna.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: