mornin´

2009-02-21 - 08:29:54
Ligger i sängen och har just vaknat, gääääääsp. ska strax gå upp och ta en dusch och skjutsa C till jobbet. Igårkväll var Kyle och Fanny här, vi kollade på film (Madagaskar 2) och spelade lite kort, det var jätte trevligt.
Madagaskar var jätte rolig, med ettan är nog roligare enligt mig.

Jag kom att tänka på en sak, Göteborg horse show är denna helgen, och jag blir lika nostalgisk varje år! Fy sjutton vad roligt det var när man hade häst. Årets höjdpunkt helt klart, och man sparade pengar och skrev inköpslistor till själva mässan i flera månader tillsammans med stallpolarna. ååååh! :) På mässan fanns det allt man kunde tänka sig och montrar från hela sveriges hästaffärer fanns där och sålde. Standard var att köpa shabrak med brodyr :) Och jag minns när jag köpte min fina tävlingsmapp också, så lycklig jag var! hihi.



over and out


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

Hejsan gumman! Idag har vi träffat puttes tjej verkar vara en trevlig tjej han har träffat. Kenth och Catrine har varit här i kväll ,var trevligt som vanligt,åt kyckling och ris och sallad till mums,mums var det. Ha en fortsatt trevlig Lördags kväll puss och kram från mammi och pappi.

2009-02-21 @ 23:37:44


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: