NRJ ringde och väckte mig i morse!

2009-02-23 - 12:58:35
Hjälp! NRJ ringde mig i morse vid 6.45 tiden, och sa att jag var ett av fem namn som har chans att höras i radion kl 7.00.

Det är nämligen såhär att det pågår en tävling på NRJ där man kan vinna en resa till NY för att se britney spears live!
Då går det till så att man anmäler sig, och varje morgon kl 7.00 säger dom upp två namn i radion och den som ringer in först går vidare till finalen, som är på fredag btw.

Och dom sa mitt namn !!!!

- Lina Pettersson från Örebro, och Elin xxx från xxx

Men....Elin felin hann före mig, åååååååååh fasen med !!! jag och chris ringde som dårar från tre telefoner för att hinna först :P
Men sen kom vi på att vi lyssnar på webradio och då är det några sekunders fördröjning. Skit också! jäkla skit alltså!
Tänk om jag hade hunnit före, då hade jag fått vara med i radion, plus att jag hade gått vidare till finalen och haft chans att vinna en resa till new york och se britney live!!!

SÅ nära, men ändå så långt borta. Detta grämer mig och jag kommer att dö i förtid pga denna händelse.

Var bara tvungen att dela med mig, nu ska jag kila ner och äta lunch.


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda syster

ååååå Lina för tusan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-23 @ 18:07:34

Postat av: Hannah kusin

åh fy fasen ! Jag hade kissat ner mig ! Jag är helt uppspelt nu bara av att ha läst händelsen=) Kom ner och åk pulka med mig

2009-02-23 @ 18:40:01
URL: http://hannahhun.blogg.se/

Postat av: sofie

fasiken vilken otur :S men men du har faktiskt nyss varit i thailand ;) Trösta dej med det :)

Puss

2009-02-25 @ 15:30:45
URL: http://lillasoffi.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: