Thailand i bilder

2009-02-08 - 19:47:35
go kväll kära ni.

Hoppas ni haft ne bra helg, min har varit aldeles utmärkt! Har dock somnat klockan 20.00 både fredag och lördag, haha vilket sällskap jag är :P Vi har också stigit upp kl 7.00 både i lördags och i morse, hahah! Tidsomställningen är inte riktigt färdig i min hjärna. Men de har varit riktigt mysigt :) Vi har ätit frukost och kollat på tv i soffan sådär på morgonkvisten.
Idag har vi köpt en ny tv till sovrummet! den är jätte fin!
Sen har vi varit på hundutställning också idag, såg massor med fina vovvar, L var med och ställde ut lilla rosie :) Sen kollade vi på agility och lydnad. Så vi har varit ute och åkt hela dagen nästan, lite söndagsåkning.
Nu sitter vi bänkade i soffan och kollar film, har lagat hemmagjord pizza och sallad, gott!

Sa ju att jag skulle sätta in min dagbok jag skrev när jag var i Thailand, men ja tror jag skippar det, blir så mycket text och sådär, så de behåller jag för mig själv. Däremot tänker jag sätta in massa bilder från hela veckorna! Så enjoy!

                             

.. mer bilder en annan dag. puss


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

guuud vilka fina bilder:)ser framemot att se flera:)) love you

2009-02-09 @ 06:06:46

Postat av: sanna & Marcus

Vi kommer den 22 mars(söndag) och stannar till den 28 mars ( lördag) Puss puss

2009-02-11 @ 10:55:31
URL: http://lillasanna.blogg.se/

Postat av: ANgie

UNDERBART!!!!kram från oss alla!!!

2009-02-11 @ 19:45:41


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: