Skåne..

2009-02-12 - 16:55:28
Befinner mig just för tillfället i skåne, närmare bestämt båstad. Har nyss varit ute på promenix, är hundvakt nämligen.
Jag o älskling jobbar här nu några dagar plus att vi är hundvakt i helgen, så vi har hela huset för oss själva. Mysigt :)

Det är faktiskt lite snö här, i Örebro är det skit mycket snö! Det är riktigt härligt tycker jag. man tänker ofta välidigt negativt om vintern för att det är så grått och trist. Men när det är massa vit snö och soliga dagar så är det ju riktigt härligt och upplysande, det gör inget om det är minusgrader, det är bara härligt, förutsatt att det är vit snö och sol. får hoppas det håller i sig några veckor nu. Sen tycker jag att det sakta ska töa och små knoppar kan skymtas under snön. Det är min plan, hihi. Våren är dock min absoluta favvo årstid, jag älskar våren!

Ska kolla vad vovven gick och fick syn på ..


Hoppas alla har det bra, speciellt min underbara familj, vi ses snart hoppas jag!


en vinterdag på ö:n Koh Talu i Thailand. Jag säger ju det, vintern är bra härlig! ;)


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

häärligt!!!!!1

2009-02-12 @ 20:13:21


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: