2009

2009-01-02 - 22:25:58
Hej på er !

Är fortfarande inte helt kry alltså. Näsan ser ut som en vanlig näsa. (haha, jag kom inte på vad den ser ut som, så jag frågade darling, och han sa att den ser ut som en vanlig näsa så då fick de bli det) Jaja, tillbaka till mitt sjukdoms stadie, jag är hostig också och seg i kolan.

Nu är vi iallfall i Örebro, hemma i min lägenhet !!! Igårkväll när vi kom hem så var det bara 15 grader så vi fick tända massa ljus och gosa ner oss i ett täcke i soffan, nu börjar det tina lite.. :) Idag har vi åkt runt i diverse verkltygsaffärer, och sedan tvättat våran olagligt skitiga bil. Sen så har jag packat upp och chris har tvättat massor och sådära.
Jag är nog världens bästa flickvän..
1. Jag åker utan motstånd med till Bauhaus, k-rauta och biltema.
2. jag är sjuk!
3. jag damsugde bilen och hjälpte till att spola av bilen med slangen, trots sjukdom.

Jag satt iofs kvar i bilen utanför biltema, och att damsuga bilen tog 3 minuter, dessutom ville inte C att jag skulle hjälpa till med bilen eftersom jag är sjuk.. Fast jag brukar fakiskt tvätta bilen ganska ofta helt själv, jag använder ju den mycket så det är ju klart att jag gör det. och jag pratar inte om någon drive in tvätt här, utan handtvätt! :) Sen är jag nog bra på andra sätt också, hihi.
Chris är nog den bästa av oss två, helt fantastisk är han. på alla sätt och vis.  Ni vet ju hur det är när man skaffar pojkvän, allt är så bra, han betalar det mesta, är generös och säger fina saker hela tiden osv osv. känner ni igen er ? Och sen efter några månader så är det inte alls så längre, han är inte lika generös som i början, säger inte fina ord lika ofta och sådär. eller hur? MEN, där har vi grejen med min pojkvän. Han är alltid helt underbar mot mig, och det har han alltid varit, ger mig komplimanger varje dag, står ut när jag e sur, han är snäll, smart, fin, omtyckt, mogen, söt, åååh han e allt :) Det är liksom svårt att beskriva med ord. dom räcker inte riktigt till. Im a very lucky girl! Thanks for that!

Konstigt detta inlägget blev, luddigt. Well, i morgon åker vi härifrån igen, till skåne för att fira darlings mamma som fyller år! Ska bli riktigt roligt, vi har lite planer på gång. hihi.
Nu ska jag sluta yra här, vi hörs!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

hihih vad gulliga ni är:))The perfect couple!!kramm

2009-01-03 @ 09:59:50
URL: http://lurvigalindas.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: