boost

2009-01-15 - 10:51:44
Nu är jag boostad med lite sprutor igen, promenerade fram och tillbaka till sjukhuset i morse (frivilligt). gu va mycke sprutor och har tagit de senast, hoppas min kropp gillart bara.
Igårkväll efter stallet åkte jag och darling neråt, han dumpade mig i varberg och åkte vidare till ängelholm, tar tåget ner till ä-h vid 13 tiden idag, ska åka och handla lite saker och köpa med mig någon god lunch och tidning till tåget först tänkte jag, tar 1,5 timmar till ängelholm härifrån med tåg. LYX :D Jag är ju van vid mina 8 timmars resor med blod, svett och tårar ;)

Mamma är och handlar med robin och miranda, dom ska hit och baka chokladbollar.

jaha, nehe ska nog ta en kop te eller nåt. fryser !

8 dagar tills vi åker


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Patric

Tråkigt att han dumpade dig, men kul att ni är tillsammans igen! :D (yes i made a funny)







http://www.roflcat.com/images/cats/cookie.jpg

2009-01-17 @ 08:07:56
URL: http://patricsomfan.blogspot.com


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: