Födelsedagar

2009-01-05 - 11:05:58
På de tre senaste dagarna har hälften av min bekantskapskrets fyllt år ungefär :P Kevin, albin mormor, Gunilla och idag Cathrin :) Så grattis till er !
Igår på Gunillas födelsedag så stod vi "barn" för maten, det blev trerätters med räkcoktail, bubbel, oxfilé, potatisgratäng, creme brule med sorbe och parfait och annan god dryck. Jag och Anna stod för det sistnämda, altså efterrätten :) Blev riktigt lyckat och alla verkade vara nöjda. Hon fick fina presenter också, av oss fick hon en resa för två, chris har gjort ett häfte som hon fick där de stod vilka städer hon fick välja mellan, det var wien, rom, amsterdam och florence. Så vi får väl se vart hon vill åka :) Ligger i vårt rum nu och har nyss duschat och sådär, vi åker nog om nån timme hem till öret. Först fika.

Sanna, inatt drömde jag att du spelade poker och vann 1 miljon dollar! tur för dig om det var en sanndröm ;)



Kiss


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: