@ home

2009-01-18 - 22:28:14
.. nu är vi hemma i örebro igen, skönt. jag har tagit ner sommarkläderna från övervåningen, tagit fram bikinis och sådär, blev så sugen på att packa :) inte långt kvar nu, fyra dagar närmare bestämt. iih!

nu ska jag lägga mig i chris knä, be han klappa mig och sen somna hade jag tänkt :o)
han är ju för bra, min C.




nattinatti, sleep tight.

.. juste, grattis sannis till förlovningen! kul att du ringde idag!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: sanna

hehe tack :) Kommer dock inte att bli fru eriksson, kommer ju att bli Mrs. Wright ;)

2009-01-19 @ 12:33:33
URL: http://lillasanna.blogg.se/

Postat av: Linda sister

buhuuuuu vad fuskit;)

2009-01-19 @ 19:14:22


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: