Måndagssurr

2009-01-19 - 19:44:17
Hej på er !

Hoppas ni haft en bra dag, min dag har varit en typsk måndags dag. Seg, trött, ja ni vet. Efter jobbet åkte jag in till stan en snabbis, hämtade en klocka, kollade lite affärer och sådär. Köpte inget, har ingen lust, jag bara ääääsch, jag orkar inte =) Sen köpte jag med mig två smarriga mackor och åkte till jobbet igen och fikade med darling som jobbar ikväll.
Pratade med mama förut, hon hade köpte lite saker på apoteket idag till resan, börjar kännas nu att det bara är tre dagar kvar :) hihi. pirrigt.
Två pers är hemma för magsjuka på jobbet, vilket betyder att jag tvättar händerna ovanligt mycket ! Och så känner jag efter ibland och tänker "mår jag inte lite illa endå" "jag känner mig lite konstig i magen" ooooosv.. Men NEJ! Ingen magsjuka kan klubba mig, jag ska på de där planet om jag så ska sitta isolerad i en säck och spy hela vägen!

Pratade med min vapendragare och kollega Anna förut, hon va så rolig:)
"Ta med er magmedicin och sådana grejer"
"Aa vi ska göra det, dom har ju apotek där nere också om de skulle vara något"
"Jaa, fast där vet man aldrig vad man får för kuckelimuckmedicin!!" Haha lät så skojigt:)

Nu var nog mitt måndagssurr över för denna måndagen, cred till den som orkade läsa allt :)
Dax att åka hem, slänga av sig jeansen, på med mysbyxor, ta sats och hoppa ner i soffan med fjärren i högsta hugg!
Idag kommer mannen som talar med hundar, en favvo! Sen kommer den där nya serien Lipstick jungle, är de nåt att ha tro?

God kväll på er.


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: A -*

Alla är vi fina på vårt eget sätt,

Säg nej till size zero!!

2009-01-20 @ 14:27:11
URL: http://amandavardet.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: