Road tripp

2009-01-17 - 19:27:31

Eftersom jag kommer tillbringa endel tid i skåne nu så köpte jag lite shampoo osv att ha här så man slipper släpa med varenda gång, köpte shampoo och balsam från Fructis thickness and shine, och det var superbra ! Luktade godis också :) Har använt frisör shampo ganska länge nu men detta var ju bättre, same shit diffrent name tror jag, faktiskt. Så nu slipper jag lägga massa pengar på dyrt shampoo, vilken lättnad :P haha :)

Över till annat.. vad har hänt idag då? Åkte på en liten tripp in till Halmstad idag, var inne på Hööks, en liten skitaffär ju :( trodde de skulle vara stort. Sen var vi runt lite där, köpte en söt svart tunika/klänning som man knäppte fram med en lång dragkedja. Den blir jätte bra i Thailand :))

I morgon blir det jobb, sen åker vi hemåt mot vårat lilla hem :)

So long



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Patric

Fructis använde jag också när jag hade långt hår =) Its good shit!

2009-01-18 @ 00:31:07
URL: http://patricsomfan.blogspot.com


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: