Sawadee kaa!

2009-01-24 - 11:37:17

Nu är vi framme i underbara Thailand, närmare bestämt Hua Hin efter en lång resa med lite förseningar, dimma, och landning på fel flygplats ;) Men nu är vi på plats!

Vet itne riktigt hur jag ska beskriva detta stället för det är så himla fint, helt otroligt vilken atmosfär! När vi kom fram till hotellet så fick vi varma handdukar att torka av oss med, sen fick vi varsin välkomstdrink, och någon tog hand om våra väskor. Man blir verkligen bortskämd! Det är en stor trädgård här på hotellområdet med massa exotiska växter, fontäner och sådana där thai statyer mm :) Hotellrummen är hur mysiga som helst, med skön AC på rummet och fläkt i taket på altanen plus två stora sköna fotöljer därute. I badrummet kan man liksom skjuta undan väggen så när man ligger i badet kan man sjuta bort den och så blir det ett hål rakt in i sovrummet :) Ni ska få se lite bilder snart om det går att sätta in här. Vi har med oss en laptop nämligen så jag sitter och skriver från hotelrummet, inte jätte billigt dock med internet på hotellet dock.


Nu har jag presic vaknat efter några timmars vila, känner mig ganska lost på både dag tid och rum just nu, hihi :)

Varmt är det ! Säkert 30 grader och hög luftfuktighet, att gå ut på altanen känns som att gå in i ett varmt rum ungefär :D

Ska ta n dusch nu sen ska vi gå över till mamma och pappa så ska vi käka lite på hotellet resturang och se oss runt omkring ikväll. Klockan är runt 17.30 här nu.


I morgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, men jag skriver snart igen.


Ha de bra! PUSS!



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

åååååååååååååååå vad härligt det låter, ska följa din blogg varje dag:)) kul att läsa innan man ska upp till jobbet så kanske man piggnar till:)hälsa alla!!Jonte har åkt på magsjuka nu, huvva men han är bätre redan min lille tarm..Angie och Emilia har med magsjuka, USCH!!

2009-01-24 @ 15:23:45


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: