Städat undan julen

2009-01-06 - 12:51:27
Hejjjj!

Idag har jag städat bort julen, eller har granen kvar, och ljusstakar på övervåningen men annars så är det icke juligt här mera. Sen så har jag dammat, damsugit och sådära. Packat upp vår soda stream som vi fick i julklapp och sånt! =) Känns så skönt när man har nystädat och rent och fint runt omkring, i love it. Nu sitter jag och pausar lite, ska strax gå till affären och shoppa, ikväll blir det lasagne och en stor sallad tänkte jag. mums!

I morogn börjar jag jobba igen, känns som att jag gar varit ledig i en evighet! haha, men de ska bli helt okej att komma tillbaka till rutinerna igen, det jobbiga blir att gå upp tidigt på morgonen, uh ..

So long!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Syster

jaaa första dagen för mig på jobbet idag, daaamn vad trött jag är!!!!kram

2009-01-07 @ 17:07:55

Postat av: Syster

jaaa första dagen för mig på jobbet idag, daaamn vad trött jag är!!!!kram

2009-01-07 @ 17:07:56

Postat av: Syster

jaaa första dagen för mig på jobbet idag, daaamn vad trött jag är!!!!kram

2009-01-07 @ 17:08:01


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: