sunshine in orebro

2009-01-07 - 18:33:09
vilket härligt väder det är idag! Kallt, men strålande sol. Får lite vårkänslor i kroppen :)
Back to business idag då, kändes helt okej, var inte ens trött i morse ?! Har rensat undan lite gammal jul på jobbet, köpt nya blommor och frukt osv. 
 
Tänk vad tiden går fort endå, lite skrämmande ibland, hur allt kan förändras. Tänk om man kunde se in i framtiden, kanske inte hade varit så bra alla gånger, men jag hade gärna velat se!
Minns för massa år sedan när jag läste att "var femte människa i din klass kommer att flytta ifrån varberg .. (nåt sånt)" Och jag tänkte, va? undra vem det blir, hade inte ens tanken på att det faktiskt skulle bli jag själv, det hade jag aldrig trott. Och här sitter jag några år senare, i Örebro, jobbar med husbilar, bor i en fin lägenhet med min pojkvän. ÖREBRO? Va gör jag här? Hjälp hur kom jag hit liksom... haha, rätt farcinerande ibland. Tänk att just jag och chris träffades av alla människor i hela sverige, det måste ju ha en mening på nåt vänster? Undra hur världen hade sett ut om man fick leva ett liv (som man gör nu) och sedan leva ett till liv, tänk vad mycket man hade kunnat ändra på. spännande.
Nehepp, undra vart livets vingar bär mig härnäst :) ...Får flyga ut i köket nu och se om de händer nåt spännande med falukorven som är i ugnen, han kanske har nåt att berätta, om sitt liv som gris typ ;)

2 veckor och 2 dagar tills vi åker till HuaHin !!!


yes, please.


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Johanna

mysig blogg :)

2009-01-08 @ 09:44:11

Postat av: queenpeach

fin bild! här i Bangkok där jag bor är det nte kallt nånstans ;)

2009-01-08 @ 11:06:05
URL: http://queenpeach.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: