Vilken underbar dag

2009-01-09 - 17:33:38
Återigen sol över örebro, vad härligt det är! Pigg blir man och man känner sig lite ljusare och lättare på nåt sätt. visst? Solen sköljer bort vintrens mörker som har lagrats i kropp och själ ;)

Fredag idag =) jag sitter bänkad framför lets dance ikväll, blondinbella ska ju dansa! Ska bli kul att se henne och dom andra. Skulle också vilja kunna dansa, gick på dans förra året men alltså min koordination är så himla dålig, vet inte om det går att öva upp den. Har alltid haft dålig koordination, kan knappt vara med på ett arobics pass utan att göra bort mig och sprattla med ben och armar, haha! för andra ser det så lätt ut ju. Jaja nog om det :)

Sitter på kontoret i ridkläder, har varit i stallet hos rallis idag, mysigt. Nu ska jag dra med min arbetsmyra hem och laga tacopaj och duscha och sätta på myskläder och tända lite ljus, bla mitt fina energiljus som jag fick av min syster i julklapp :)

Ha en skön fredag, ta hand om er .


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: lINDA

HIHI JA KORDINATION ÄR SVÅRT, HAR SJÄLV SVÅRT FÖR DET:) JA VIST ÄR LJUSET FINT, KRAM SYSTER MIN

2009-01-10 @ 11:54:52


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: