workie

2009-01-13 - 20:48:19
sitter i soffan och kollar på top model, idag har jag varit på jobbet som vanligt, håller på med roliga arbetsppgifter nu så dagarna går jätte fort! Har förresten träningsvärk i princip heeeeela kroppen, skönt :) Tränade igår och det var riktigt roligt och skönt! Älskar jympa passen man får rejäl träning, både kondition och styrka! Perfekt!
I morgon åker jag och c till ängelholm, vi ska jobba där tills på söndag.

Ooooooooch, vet ni vad som händer nästa vecka? På månda - torsdag ska jag jobba.. SEN ÅKER JAG TILL THAAAIILAAAAAAAAAAAAND! :D ska bli sååå spännande :):) åh vad jag längtar ! sola, bada, shoppa, äta, uppleva och njuta av detta vänliga land :)

Nu, top model.

   


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda den avundsjuka systern;)

fiii faaan vad orättvist..snyft;))) ni kommer få sä häääärligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-01-14 @ 16:07:21

Postat av: Jonna

Ja det är ju helt underbart! Då har vi samma :) Våren är ju mys!

Din lyx! Jag vill med till Thai! :(

2009-01-15 @ 10:25:46
URL: http://jth.blogg.se/

Postat av: sofie ännu en avundsjuk

Fy tusan vad avis jag är :P Hoppas ni får det sjukt härligt när ni e där iaf :)

Puss

2009-01-15 @ 13:13:36
URL: http://lillasoffi.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: