Britney Spears i Globen igår!

2009-07-14 - 20:09:32
Åh, Brittan var grym! Vilken show! Kändes som att man satt i en musikvideo ungefär, det var en circus från NY där, det var akrobater och det var dansare i världsklass!
Alla blev helt tokiga när showen drog i gång och när Britney sa "Wasup swedeeeen?" så blev alla helt gaaalna!
Det var en härlig känsla när hon sjöng Everytime och hela globen sjöng med. Tror tillockmed den låten var live och inte playback. Hit me baby one more time och Womanizer var också två låtar då alla blev som tokiga, på dom låtarna stog vi upp nästa allihopa och dansade med till den GRYMMA föreställningen. Vilket drag!!

Det var inte så mycket bara Britney utan det var hon lika mycket som alla dansare, så hon försvann lite i mängden ibland, men det var verkligen grymt.
Känns så himla kul att få uppleva henne live, vilket drag det var i globen den kvällen. Jag är så glad att jag var där!

Vi hade ingen aning om våra platser skulle vara bra, men vi satt på jätte bra platser! På rad fem satt vi så scenen var jättenära :) Roligt! Svårt att återberätta, orden räcker liksom inte till för att beskriva hur bra det var känns det som.

Men jag vet, för jag var där.. :)


Vi laddar i bilen påväg mot storstan!


Vi hade gott om tid så vi satte oss och tog en cola innan vi ställde oss i kön in


Weeeey :)


Vi bunkrade med godis och mera cola och satte oss på våra platser!


Knappen och Hakim från NRJ var där och Djade lite innan de började :)


Uppträdare


Lilla brittan :)


Britney i bur


Britney


Glooooben i bakrunden :) haha

Vi filmade endel också, tänkte redigera ihop till en lite filmsnutt sen och lägga ut.

Nu ska jag städa, sen ska vi måla i köket! Puss


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda sis

fasen vad kuuul!!!!

2009-07-14 @ 20:20:42

Postat av: sanna

lagom avis blir jag ju! Jag älskar ju brittan...!

Saknar dej massa, men ses snart ju :D

Puss

2009-07-15 @ 17:33:44
URL: http://lillasanna.blogg.se/

Postat av: mammi

vad fina ni var där puss från mammi och pappi

2009-07-18 @ 19:07:59


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: