freaky friday

2009-07-17 - 16:16:50

hemma från jobbet nu. inte så farligt trött som jag trodde jag skulle vara idag faktiskt. kommer nog kväll när jag slockar i soffan till bollibompa eller något ;) Eller, i morse var jag faktiskt sjukligt trött, så trött att jag ställde in chris paketöppnande, hahaha! vi tar det ikväll istället, jag var faktiskt dödligt trött och hälsan går före! ;D

sitter här i hettan och svalkar mig med världens godaste och enklaste smoothie. den innehåller vaniljjoggi, jordgubbar och en banan. MUMS. man ska inte krångla till det för mycket serni :)

Efter denna lilla pausen ska jag baka tårta tills i morgon, blir en cheeskake/tårta med jordgubbar och rabarber o lite sådära. Har gjort den förut, och jag gör den igen!



tjoo




Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Anonym

Mums den tårtan har jag ätit på midsommrafton väl? Du är så duktig Lina:))Jonathan fick sitt paket på posten igår, han blev superglad, han ringer sen:))pyss

2009-07-18 @ 08:47:30

Postat av: Anonym

Mums den tårtan har jag ätit på midsommrafton väl? Du är så duktig Lina:))Jonathan fick sitt paket på posten igår, han blev superglad, han ringer sen:))pyss

2009-07-18 @ 08:47:33


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: