lördag

2009-07-18 - 10:35:13
      

Passar på lite på morgonkvisten medans jag äter frulle att ladda upp lite bilder, ovanför är det bilder på mina blommor jag planerat de senaste dagarna på altanen. Vi har inte oljat in golvet där än, men det ska göras bara de blir lite stadigt väder!
Förreseten dom röd/bruna blommorna i dom största krukorna kallas chokladblommor och dom doftar kakao :) hihi.

 

Här ovanför har vi Chris presenter från mig, i paketet är det två stycken highball glas från Lasse Åberg till hans samling, och den andra kan ni kanske se vad det står? Vi ska på chokladmassage på badrummetSPA. Notera att "vi" ska på massage, hehe man får inte vara dum inte, passar på själv också såklart :P

Nu ska jag surpla vidare på mitt te och surpla vidare i några bloggar innan jag ska baka tårta, orkade inte göra det igår!

Puss


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda Yngbro

härligt med masse:))

2009-07-22 @ 12:35:21

Postat av: Anonym

tjusigt =)

2009-08-17 @ 07:45:45
URL: http://jth.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: