måndag

2009-07-06 - 20:03:42
en regnig och mysig måndag måste jag säga. jobbet swishade förbi som alltid på måndagar, gosh dagen gick så snabbt!
Helgen har varit kanon, Freddan var här i Lördags vi grillade världens godaste hamburgare, med massa sallad till och klyftpotatis och beasås. sluuurp. Sen spelade vi Ps3 (little big planet) långt in på natten. och kollade på en läskig film! så läskig att jag var tvungen att fly från fotöljen och hoppa in mellan grabbarna i soffan, haha. kändes tryggare så :)
Söndagen började med frukost i sängen, dusch och en liten söndagsutflykt, har blivit lite av en tradition. vi åkte till Askersund, till ett badställe och åt glass i sanden och skrattade åt lite söta folk :) Lite halvmulet och ca 20 grader så det blev inget dopp, kkkkalllttt i vattnet.

Sen åkte vi hem och började röja i köket. Vi har lagt papp på golvet, slipat och spacklat väggar och tak, ikväll ska taket målas. Sen ska vi välja färg till väggarna och måla dom, sen smackar vi upp nytt kakel och ev. byter vi golvet.
Vill olja in altanen också så att jag kan göra iordning mina nya fina krukor med blommor!

Nu ska jag kolla lite desperate housewives och käka kvällsmat,

  
Askersund!

 

I denna utstyrseln undrade chris om jag skulle slipa väggarna eller sanera mjältbrand. hahaha.
På andra bilden ser man lite av våra nya fina vita köksluckor! Ursäkta röran bakom vi bygger om :)


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Hannah

Åh askersund ! Killen jag bodde med i sthlm var därifrån så jag hängde med honom dit några dagar i höstas! Men lina.. man badar inte i sjöar ! Du är Varbergare förfan ! ;)

2009-07-08 @ 10:54:06
URL: http://hannahhun.blogg.se/

Postat av: mammi

vad fint det blev med era kökslucker

Kram från mammi och pappi

2009-07-08 @ 12:08:52

Postat av: Linda sis

hihih

2009-07-11 @ 08:00:32


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: