MJ´s minnescermoni

2009-07-08 - 18:04:02
Det känns så skumt att MJ är död! Känns nästan som att en sån stor stjärna är odödlig, eller inte finns överhuvud taget på något konstigt sätt. hm, och det tråkigaste är att jag inte förens NU har börjat älska hans låtar och bli varm i hela hjärtat av allt gott han gjorde för världen, framförallt barn i världen. Han ville verkligen "heal the world" .
Det tråkiga var, som han sa i e intervju, var att media uppmärksammade sällan allt bra han gjorde, utan nästan bara på allt negativt. Ändå kämpade han så. Han åkte bla runt till olika barnsjukhus i hela världen och hälsade på barnen, gav dem presenter och miljontals dollar skänkte han till välgörenhet. Jag tycker inte han fick den uppskattning han är värd på långa vägar.

Åååh, förlåt MJ för att jag inte har fattat hur grym du var/är och förlåt för att jag sa att din näsa skulle ramla av!

Kunde verkligne inte slita mig från hans konsert som gick på TV igårkväll. Går liksom inte att sätta fingret på vad det är men han är/var minst sagt helt otrolig och orginell! Han kommer med all säkerhet ALDRIG, aldrig komma ersättas.
Han är och förblir en legend! 
Som sagt konstig och lite trist att jag inte har upptäkt hur grym han verkligen är förens nu, de mesta jag minns är att jag kollade på musikvideos med min syster när jag var liten med MJ :)

Han behöver ju inte oroa sig för att inte få publikens uppmärksamhet iallafall. Haha helt sjukt! Vilken känsla det måste vara.


Mooonwalk :D


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

japp jag älskade MJ:))

2009-07-11 @ 17:37:25

Postat av: Linda

kommer du ihåg att jag hade en bautaplanch på min dörr med MJ på?

2009-07-11 @ 17:37:51


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: