onsdag.

2009-07-29 - 23:02:39

hellu. sitter och tar igen mig lite i soffan och läser bloggar. C sitter och jobbar bakom mig. Idag har jag packat lite och städat av här hemma, så nu är det rent och fint i helgen och tills jag kommer hem igen :)
Kollade på första filmen om Narnia förut, den var riktigt bra :) Liiiite bättre än den äldsta versionen som jag såg hos Linda för några år sedan, haha ;) Allt såg liksom lite verkligare utom man säger så ;)
Efter lite filmelifilm och myselimys i soffan så satte jag igång att städa som sagt... ja ni märker ju hur mycket jag har att berätta idag. Haha... blev nog bara lite sällskapssjuk, eller bloggsjuk kanske man ska säga.

Mina planer är iallafall att åka till varberg i morgon och stanna över helgen, men sen måste jag åka tillbaka för att vara hundvakt i veckan. Plus att C ska till Gelleråsen och köra räserbil på måndag så de blir i princip hela veckan i örebro, inte direkt vad som var planerat, men men. För att göra det lite roligare tänkte vi iallafal åka till Stockholm på tisdag och gå på kolosseum och gå på stan och kanske shoppa lite och fika och äta :) Roligt, har aldrig varit inne i stockholm. Jag älskar att hitta på saker :)
Sen åker vi tillbaka neråt på Fredag nästa vecka efter att ha varit hundvakt några dagar, känns som att denna semestern kommer gå aldeles för fort! Men de gör den väl alltid. Iallafall när man flänger land och rike runt som en liten blådåre som jag! Haha, kan inte alla bara komma hit istället? Vi kan ha festival på jobbet som K sa idag! Det finns plats åt alla!

 

Oj vilket kvällssurr det blev idag, tokigt. Borde sova nu, nightie!
Ska ta hand om min pojkvän nu också, han skrattar hysteriskt åt sig själv av någon anledning.

God natt nu :)



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: sanna

men va kul :) dâ kommer ni iaf att vara i varberg lite när jag & Mackan kommer iaf :) Hihi, Ses snart! Puss

2009-07-30 @ 12:27:54

Postat av: Linda

hahahah:))

2009-07-31 @ 08:46:07

Postat av: Linda

hahahah:))

2009-07-31 @ 08:46:11


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: