onsdag.

2009-07-01 - 21:45:00

Skepp och hoj. sitter här med lite ont i maggen. aj aj. Men de gör inget, jag är glad endå :)
Idag efter jobbet rejsade jag ut till Marieberg för att köpa present till lilla Emilia som snart fyller hela 1 år :)
Till min stora förvåning var det massor med rea överallt, och det var inte alls utplockat utan det fanns massor med fint, det började genast rycka i min shoppingnerv och jag fick med mig lite billiga fynd hem :)

Efter en liten shoppingrunda där så åkte jag vidare till småbåtshamnen där min pojkvän med flera var och sjösatte en liten motorbåt. Tänka sig, det finns både hamnar och fina sjöar här, kanske finns det hopp för örebro också, otroligt men sant. haha.

Ne usch, nu ska jag klaga lite på min onda mage så att jag kan bli klappad i håret av min älskling. hihi.

        

Mina reafynd (förutom jeanskjolen).  Alla kläderna är från Lindex (?! skräll) och skorna från eurosko. Visst är det roligt att fynda?


ciao!



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Anonym

Hej Lina!

Ja de skall bli helt undert! :)

varit i side?

2009-07-04 @ 09:29:35
URL: http://jth.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: