small update

2009-07-31 - 23:38:25
En lite uppdatering från varberg! Är hos mamma o pappa och har det aldeles uuuuunderbart bra :)
Älsklingen landade nyss också, han sitter och grejar med sin nya iphone och pappa med chris "gamla" tele som han ska ärva. snark. hihi. Mossan sover för hon ska jobba i morgon.
Idag gick Jag, Mamma Linda och Miranda och gjorde fint på mormors grav med lite nya fina blommor, på hemvägen fick vi ställa oss under ett träd för att komma undan regnet :) Oj vad jag skrattade när jag fick höra att mamma hade ramlat på gräset när hon åkte med Robins sparkcykel. hahaha tänk er.. :) oj oj oj :D

Förresten så såg vi ett rådjur som skuttade över ett staket på vägen till graven, det hade dem sett sist dom gick dit också, plus att jag alltid ser något djur när jag är där, typ en kråka som sitter och tittar på mig eller en katt eller så som slinker förbi när jag är där. Det är nog ett tecken ;) Tror ni inte?

Lite nattligt osammanhängande surr igen :) Nu ska jag snart sova, jag och mamma har redan sovit middag idag i ca 2-3 timmar, haha. Snacka om att vara dödströtta, är nog vädret eller något. Eller så fick jag nog sömnmedel i sprutorna i morse ;)

Nu ska jag strax nana, det är en dag i morgon också! Natti natti



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

damn vilken snygg bild!!!:))Åker ni idag?:(

2009-08-02 @ 09:24:33

Postat av: sanna

hihi, nice kort :) Va e det for superbra kamera som har tagit denna bilden om jag far fraga? Puss

2009-08-03 @ 14:03:11


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: