söndag

2009-07-19 - 11:30:48
aaah, vilken skön söndag. ingenting inplanerat och regnit väder, en riktigt myssöndag att bara vara inne och slappa och fixa.
våra övernattningsgäster har nyss åkt och vi sitter i sängen, jag med datorn och chris med Ps3 :)

Ja,som sagt idag händer det inte mest. SÅ skönt! Kankse drar ut på en lite roadtrip sen eller något om vi blir rastlösa, annar blir det nog film, laga mat, städa lite, fixa lite i köket (nu ska det kaklas), kanske göra iordning ett thailandsalbum som jag så länge tänkt göra.. :) får se vart dagen tar mig.

Kalaset igår var jätte trevligt, vi satt ute på altanen och åt god mat och umgicks lite. Lori hade med sig en liten nykomling vid namn Marley, en liten chihuahua valp alltså :) aaw. han var såå söt att man nästan ville äta upp honom! Gucci var också med här igår!
Jag gjorde två pajer, en ost och skinkpaj och en paj med kantareller och bacon. en stor sallad, bröd och lite melon och annanas. Jättegott! Sen hade vi tårta och kakor. Första gången jag har fixat ett kalas helt själv utan en mamma som gör allt åt en ;) hihi, lite stolt faktiskt! :D

      


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: mammi

vad mysigt ni har det,och vilken fin tårta du har gjort ser mumsigt ut. Kram från mammi och pappi

2009-07-20 @ 20:11:59

Postat av: sanna

men dâ bjuder väll du över mej & Mackan pà târta och massa goda bakverk när vi komer eller? Bra dâ bestämmer vi det dâ :P hehehehe,,

2009-07-30 @ 12:36:04


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: