tisdag.

2009-07-28 - 17:51:01
Idag är jag gräsänkling igen då min man är i stockholm ikväll. Jag behöver verkligen städa, tvätta och fixa lite inför helgen, har ju semester i två veckor efter denna veckan, wihoooo. Fast min semester börjar redan på torsdag kväll kan man säga, för då tar jag tåget ner till mamma och pappa och inviger min ledighet :)

Vet ni vad jag såg att jag hade tappat idag? MIN HANDSTIL! Den är verkligen poff borta. Märkte det idag när jag skulle skriva adresser på en massa brev. Herregud, skriver som en kråka nu för tiden, åt till och med en kexchoklad för att se om det inte var för jag hade lågt blodsocker eller något, (man kan ju bli lite ostadig då) men icke. Efter att man slutade skolan och sådär så försvann den. Dessutom använder man ju datorer till det mesta som har med skriva att göra. Förutom när man skriver handlingslista till affären :)

Jaja, det är väl inte hela världen, det hade varit värre om jag tappat min plånbok eller så..

Vad ska man äta ikväll måntro? Försöker att rensa ur kyl och frys lite nu i veckan, så ska försöka inte handla mera i veckan. Vår kyl och frys är alltid proppfull!



Nej, better get going! Ha det fint alla, ta hand om er.


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Anonym

hahahaah ja när man inte skrivit på länge så känns det konstigt:))hahaha jaaa mamma kollade på mig och sa att mitt ansikte såg helt ihoptryckt ut och att jag så assur ut,hahaha jag skrattade som fan i bilen när hon berättade:)hahahahaha

2009-07-28 @ 18:06:51

Postat av: mammi

Nja låter som du skulle behöva semester omgående ...hihihihi. Kram mammi syns på Torsdag,hälsa killen

2009-07-28 @ 20:19:31

Postat av: mammi

Nja låter som du skulle behöva semester omgående ...hihihihi. Kram mammi syns på Torsdag,hälsa killen

2009-07-28 @ 20:21:23


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: