torsdag (igen!?)

2009-07-16 - 19:17:03
tiden rusar iväg och jag hinner INTE med! det är fullt upp med jobb, tapetsering, målning, städning, kalasfix.. osv.

I morgon den 17 Juli fyller två av de finaste pojkarna jag känner år! Nämligen CHRIS och JONATHAN! Grattis på er!
Chris fyller 25 så det blir lite kalas här hemma på lördag, med mat och tårta och folk, roligt :) Stress med att hinna klart med tapetseringen tills dess bara, men de går enligt planerna än sålänge, och jag har handlat och sådära klart så det blir ju kanon detta. Det är ju trevligt om man hinner städa undan i köket (och resten av huset) innan kalaset också , det står saker överallt, som en labyrint! Maten kommer kallna innan man har tagit sig från köket till altanen ;)

Postade ett paket idag med massor av godis i till jonte, chris paket kan jag inte skriva ifall han läser ikväll =) hihi.


Födelsedagsbarn 1


Födelsedagsbarn 2

gotta go!


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Anonym

Liiina du är världens bästa moster:)))

2009-07-17 @ 07:45:35

Postat av: mammi

söta födelsedags killar

2009-07-18 @ 19:09:09


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: