bröllop, wedding, bryllup, boda, แต่งงาน,

2009-06-08 - 19:58:25
ja.. ni fattar va? :) I fredags förmiddag styrde vi bilen full mot jönköping. förberedelser och repning hela kvällen.
På lördagen var det den stora  dagen för Anna och Daniel! Och hela bröllopsdagen var helt fantastisk. Allt blev så himla lyckat och Anna och Daniel var såååå fina!
Jag och Emil var dock till en början en aning nervösa, men det gick över efter kyrkan, när vi kom till festen. Vi styrde upp tal, mat, pauser. ja i princip allt.Och kvällen var sååå lyckad och vi fick massa komplimanger om hur duktiga och söta vi var. hihi. Det var inte alls så där långdraget och seg som de gärna kan bli med alla tal och grejor utan de rullade på och alla tyckte de va jätte trevligt :)
Som tack för hjälpen fick vi mssor med paket efteråt, jag fick en kokbok med maaaaassa roliga recept med allt från hur man gör sitt eget isthe till hemmagjord chokladpudding. Sen fick jag smycken från pilgrim och ett jätte sött paket från village med the och skorpor i :) Så snälla :)

Nog om det, i veckan ska jag stääääda hela kvällarna. Längtar. Dessa veckorna inna bröllopet har varit så snurriga så det är dammigt, stökigt och grejer på golvena. ska städa varje dag tills de blir sådär fint som jag vill att de ska va. hihi.

Ni får lite smakbitar från bröllopet, hann dock inte ta så mycket bilder.

  
 Toasmasterparet; Jag och en sjukt taggad Emil :D och mitt hår med färska rosor i.

   
Lite olika från dagen, ser ni dom fyra söta brudnäbbarna? aw! den ena bar ringkudden, två andra strödde ut blad, och lilla tjejen hade en jätte söt bukett av rosor :)


Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

du är så söööt!!!!! och modig!!!!!!!!!!! love u

2009-06-09 @ 06:50:52

Postat av: mammi

vad fin du var i din klänning och i håret ,farmor undrade om du varit hos frissan och gjort de?

Daniel och Anna var jätte fina .

Kram mammi

2009-06-09 @ 17:49:59


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: