dinner

2009-06-30 - 21:07:03
I den heta sommarvärmen och efter långa dagar på jobbet har man varken inspiration eller ork till att ställa sig och laga middag. Det har mest blivit yoggi med massa frukt i, svalt och gott!
Idag gjorde jag iaf lite middag trots allt, och det blev fiskpinnar, färskpotatis och en jättegod kall sås som jag gjorde på creme fraishe, majonäs, hackad rödlök, vitlök, dill, peppar och lite salt. slurp.




Fick btw ett sjukt sug efter färsk annanas häromdagen, så det har vi käkat tillsammans med vaniljglass på kvällarna. mmmmmmm, gott!
Det var allt jag hade för denna kvällen, ska skära upp lite annanas nu och mysa lite i soffan :)
Min blogg är under construction som ingen borde ha missat. det ska nog fixa sig snarast hoppas jag. Glöm inte kolla inläggen nedanför, jag har otroligt nog updaterat mer de senaste dagarna än vad jag gjort på hela månaden typ :D

PUSS


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: