fredag

2009-06-26 - 17:57:48

Wiho :) Sköna Fredagen är här! Är hundvakt hela helgen, roligt! Scooby är så duktig så. Han vet precis vart han får vara och inte och han sköter sig som ett litet lamm hittils :) Det är varmt så jag har öppet altandörren så han har hela stora altanen att vara ute på också, skönt för honom. Just nu går han runt här och utforskar och sniffar in sig överallt ;)

Tänkte köra myskväll med tacos idag, men varken jag eller C är sugen på varm mat i denna hettan. pjuh! Så de blir nog något svalkigare.

I morgon åker vi över till Chris bror m familj och hänger lite, grilla också tror jag. mys. Jag och Scooban åker nog över lite tidigare för att sola och kanske ta ett dopp i poolen eller två. Scooby bangar nog inte, han älskar att bada! Tror dock inte han är välkommen att bada i poolen, haha :P

Nu ska jag springa ur mina jeans och in i ett par svalare brallor, so long!



Jag och Scooby hos oss förra våren



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: Linda

söta

2009-06-27 @ 16:40:56


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: