fredag.

2009-06-12 - 10:11:59
är hos mor och far nu, har en himla massa hantverkare runt omkring mig. gosh! bl.a en kille som gick i min klass i gymnasiet, trevligt att träffa på honom och prata lite :)
Den ena undrade om jag skulle använda vattnet något mer nu för han skulle stänga va det, jag svarade, smart som jag är, att ja vänta så ska jag bara stänga av datorn först... de gick några sekunder och han förklarade att det var alltså Vattnet han skulle stänga av inte elen. hahaha... Vadårå, våran dator kanske faktiskt ÄR vattenburen ;) pinsamt!..

sitter och trycker i datarummet nu tills Linda ringer, ska åka på joppes skolavslutning. och de är nog bäst att jag håller tyst tills dess.

:) tjong


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: