helgen.

2009-06-29 - 22:29:46
Har haft en kanon helg med massa sol (!) bad och hundar! I lördags bänkade jag och scooby oss hos Lori o co med massa sol och bad i poolen hela dagen. Såå härligt! Vovvarna gick jätte bra tillsammans och dom skutta omkring i trädgården och scooby tog sig några svalkande dopp i ån då och då;) Tokisen!

Senare kom grabbsen hem från jobbet, och vi grillade på kvällen, och åt glass med jordgubbar. MUMS!
Efter en lång, varm och rolig dag åkte vi hemåt och alla tre somnade som stockar efter ett tag.


På söndag morgon klockan 6.00 vaknade jag av en ynklig liten Scooby som att utanför sovrumsdörren och gnällde, så söt :) Drog på mig ett par mjukis och en tshirt och gick på morgonpromenad med en jätteglad vovve. Tänk att jag kunde gå i bara tshirt klockan 6 på morgonen. Det kallar jag värme! Efter kissrundan somnade vi om några timmar.

Termometern visade 32 grader igår så vi bestämde oss för att åka på lite utflykt, vi började med lunch på Mc donalds och sen vidare till lite byggaffärer (booring) hehe. Jaja, sen åkte vi ut till Örebro fältrittklubb och kollade lite, tog en liten promenix där. Dock höll vi på att avlida av värmeslag så vi åkte vidare till Ramsjön, ååååh vilken underbar sjö!
Hur mysig och fin som helst, där kommer det bli många kvällsdopp och soltimmar framöver :) Men det var ganska mycket folk och vi hade ju Scooby med oss så vi åkte längst med sjön en bit tills vi hittade en egen liten vik för oss själva. Scooby var försten i vattnet och han tyckte de var jätteskönt att simma runt. Han älskar att bada! :) Så gullig, man ser bara ett litet hundhuvud och två små öron som flyter på vattenytan, hihi.

Ja, det har verkligen varit en jättemysig helg med Scoobydo.

   


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: