lördag.

2009-06-13 - 19:17:41
tjooohooo!

Äntligen har vädret blivit stråååålande igen :) RIktigt varmt ute, jag och älsko tog en promenad till linda o co och hämtade en film, sen gick vi till mormors grav på hemvägen och sådär. jätte skönt.
Vi tog sånna dära grässtrån med frön på,och så säger man "tupp höna eller kyckling?" sen så drar man av fröna och ser vad det blir, hihi.
Jaja, annars har jag varit hos farmor och farfar nästa hela dagen, ätit middag och fikat och sånt mysigt.

Nu håller jag och mamma på med maten och jag dricker en god kall bärs. Filmen vi ska se ikväll är Vi hade iallafall tur med vädret 2. Hoppas den är rolig :) Tänkte göra en god efterrätt till kvällen också, med kesella vanilj, jordgubbar och lite annat kraffs i.

Nu ska jag duuuuka, det är tydligen kvinnogöra enligt chris. vad ska jag göra med honom? haha

trevlig lördagskväll!


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: