måndag

2009-06-15 - 22:27:32
måndag vet vi alla vad det innebär, måndag är nog för dem flesta ganska måndagig.
har kännt mig lite hängig idag, ont i halsen och sådär, eller ont var väl och ta i, men ja. ni fattar.
ligger i sängen i pyamas och en stor handduk på huvudet, ska nog hoppa under täcket snart och sooooova.
Inatt var en sån där natt när det känns som att man har sovit i tio minuter ungefär, jag somnade på ett sätt och vaknade upp på exakt samma ställe, som en dö sill.

Vet ni vad det sjukaste är? i torsdags så stängde jag av mitt veckoalarm på mobilen som ringer varje dag kl 6.30 för att jag var hos mamma och skulle inte upp förens lite senare. Det har jag inte alls tänkt på överhuvud taget, alltså att jag stängt av larmet som annars ringer varje dag kl6.30. Inte ens igår kväll hade jag en tanke på det, men endå så vaknade jag klockan 6.15 i morse, och likt en robot satte jag igång larmet på mobilen och somnade om en kvart. Är inte de lite konstigt? att min hjärna väckte mig vid den tiden jag brukar gå upp och den visste att larmet inte var på, hur kunde den veta det? jag visste ju inte. haha.

Jaja nog tjatat om det nu. Efter jobbet idag blev det lite ärenden, bl.a så fylldes kylen upp med lite födoämnen, behövligt.
Mer än så får ni inte veta idag, för nu orkar jag inte skriva mer.

Natti natti, sleep tight.


juni förra året hos mamma och pappa.


Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: