onsdag.

2009-06-10 - 21:36:40

ligger i soffan och luktar gott igen, nyduschad med andra ord :D är trött och ögonen sviiider. för lite sömn är  diagnosen.
idag har jag jobbat i vanlig ordning, slutade strax efter 15 och begav mig till ica maxi för lite behövligheter, ingen mat faktiskt. Men däremot köpte jag bla nya handdukar till övervångingen, badsalt och  två söta badstenar som ser ut som muffins :) Hem och städa och damma lite, sen börna till jobbet och hämta chris, och sen hem igen.

Åh har jag sagt att jag och chris ska till globen den 13 juli och se BRITNEY SPEARS :) Ska bli SÅ kul!!!
Hon har varit en idol så länge jag kan minnas typ, och en stoooor stjärna världen över. (för er som inte visste det, hehe)
Det ska iallfall bli riktigt roligt.

Jahapp, i morgon kväll åker vi neråt och jag hoppar av hos mamma och pappa. chris darling åker vidare till sina päron, och jag kommer ditskuttandes på lördag :)

Nu ska jag vila ögonen lite från datorn, har fått in en dålig ovana att hänga på bukefalos och kolla hästannonser ;) snart står jag väl utanför ytterdörrn med en kuse i handen. undra vad chris skulle säga? vi har ju faktiskt en mur runt framsidan och lite gräs imellan plattorna där den skulle kunna bo i värsta fall ;)


skämt å sido, nu är de gonatt för i kväll!


Puss o kram 



Folk som kommenterat mitt inlägg

Postat av: sanna

Fyyyyy fan vad oráttvist, jag vill med se Britney ju!!! Du mâste ta massa kort..

Saknar dej!

2009-06-14 @ 14:35:05
URL: http://lillasanna.blogg.se/


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: