tisdag.

2009-06-09 - 19:19:30

åh, jag har värsta rensnings och rengöringssuget! Jag vill rensa allt här hemma! garderober, lådor, kylskåp, toalett, skåp, ja allt! Man samlar ju på sig allt möjligt skit genom åren som går, Skulle vara behövligt med en riktigt stor rensning.

Vi ska låna hem högtryckstvätt och en slags rengöringstvätt till altanen. ska rengöra de gamla solblekta trät och olja in det i morgon om vädret tillåter. JIPPII :) Äntligen ska vi göra iordning lite där, på vår stora fina altan. Det har liksom kommit i skymundan hela tiden, alltid massa annat som har varit viktigare, det har vi väl igentligen nu med, men jag ska rengöra trallen och C ska måla klart köksluckorna har vi bestämt.
Kanske kan jag ta en tripp till ge-kås i helgen (ska hem till mor och far och ta mina sprutor) och köpa några stora och höga krukor att ha på altanen, mamma hade sett några snygga sa hon. 

Är fortfarande helt slut efter helgen. I morse hade jag tydligen stängt av larmet, så när jag vaknade var klockan 8.05. wops. börjar klockan 8.00. Lyckat!


standardkvällsmat i detta huset:) enkelt, nyttigt och gott när man inte orkar ställa sig och laga mat efter en lång dag på jobbet.

So long lovers





Folk som kommenterat mitt inlägg


Kommentera mitt inlägg här

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: